Thursday, June 16, 2011


Andke andeks, kui ma teile haiget olen teinud, see on sündinud ilma minu tahtmata. Ma olen ise praegu natuke kibedas meeleolus, sellepärast. Tean, et see ei olnud teil kerge taluda, kuigi te kinnitate, et olete sellest üle saanud. Aga uskuge mind, ainus tee sellest üle saada on süda kõvaks teha. Osavõtmine ja kaastundmus teeb asja veel halvemaks, sest see teeb inimese pehmeks. Inimene, kes elada tahab, peab olema kõva ja terav nagu nuga. Kes ei lõika, seda lõigatakse, sellepärast peab olema nuga.

2 comments:

kraakjalg said...

selle postituse peale küsisin enda kõrval istuvalt poisssoost sõbralt, et kas ta peab salaja blogi. jubedasti tema sõnad.
see tegelikult ongi nii. ja see Sõber tuletab mulle seda pidevalt meelde, kui lähen tema õlale taaskord nutma, sest ma lihtsalt ei oska olla. ma ei ole sellega ikka veel hakkama saanud. ma lihtsalt jooksen nuttes läbi elu. ja ma isegi ei tea, miks ma seda siia kirjutan. ja kuskohast ma Su blogi leidsin.
ohissand,see võib veider tunduda..

galligaart said...

Kust sa võtad neid mõtteid!? Nii hea.