Friday, August 24, 2007

Lubasin, et kirjutan Sulle ja seekord ei kustuta seda ära. Just praegu istudes ja kirjutades tundub see kõik oma võlu kaotavat. Tead, mida ma tähele olen hakanud panema? Et Sa toetad mind palju. Ei, mitte et Sa seda enne ei oleks teinud, lihtsalt nüüd toetad Sa mind rohkem. Või hoopis teistmoodi? Igatahes, see tunne on suuremaks kasvanud. Julgustavamaks. Mulle meeldib see!:)
Ja ma ükspäev mõtlesin sellele, et imelik on mõelda, kuidas kaks tegelikult nii erinevat inimest, koos olles nii ühtse terviku saavad moodustada. See on nagu uskumatu aga ma pean sellesse uskuma, sest see kõik toimub ju päriselt. Meiega.
Mu pooled mõtted läksid nüüd kaduma. Kuid ma luban Sulle, et ma kirjutan varsti jälle.

Toredat lugemist ja suhtlemiseni!:)

Ja kuula The Calling - Wherever You Will Go. Meeletult ilus laul.

Musi.

No comments: